Open House ><


Assalamualaikum . okey yeahh , act da lame aku tk update blog aku nie, sbbnye aku malas and bz jee .kay kt sni tjuk aku ape ? open house kan, yeah ,mlm 15 sept tu aku kua pgy open house rumah
putry , serius firstly aku mmg tak nak lame kat situ, sbbkan tgok rami gile org, aku dah pnyegan :) hehe ,*gelabahh* .bile smpi2 je tgok mmbe dak skolah rmai kan, so aku pon join lha ng dorg, dah lame tk lpk ng dorg kn, tu psl ah lpk lame kt situ..yg tk pnh aku lpk pon, tetbe mcm dah lame lpk je,, haha, sumpahh menggilee kan pale otak aku,.. hmm, dh lah time uh aku niat dgn kiera nk dtg mkn byk ,tgok2 ape yg byk gelak jeaa .hurr, hancur niat aku ng dea.. sbbkan melyn dorg pulak lawakk tuhh, haha ,siall jee -,- btw mmg best lahh lpk ng dorg .kay lahh tak nak cite byk ,aku pun malas act, sokorg tgok gmbar je kay . iloevyou friend <3 kiss skit meyh muahhmuahh 
:* 
                                           
                                               adel,hana,aku,putry,ama,kiera,andi and sara


                                                       adel,hana,putry,aku and sara
                                                    
                                                        yatt, sara ,hana ,and aku 


                                                  jyeahhh gadis2 berselendang :) 


                                                               kiera and tiera <3


                                                           aku and wadah


aku bersama tuan rumah :)



                                                                                    

No comments:

Post a Comment